niedziela, 12 kwietnia 2015

Lubicie wiosnę?

Dla mnie mogłaby nigdy się nie kończyć.....jest pięknie.
Tegoroczną wiosnę przywitałam sukienką. Jesienią kupiłam 1 m dzianiny - niebieskiej, grubszej w czarną krateczkę. Wykrój znalazłam na Papavero.pl ( jest to sukienka Emma). Dobrze się szyło, dobrze się nosi.
Tylko patrząc na foto, mam wrażenie, że jednak coś jest nie tak. Rozmiar niby dobry, gdybym zwęziła to byłaby ciasna, a wyglądam w niej jakbym nosiła dużo większy rozmiar (noszę 40-42). Też macie takie wrażenie?

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie dopasowałaś krój, a sukienka dobrze leży. Kolor także na czasie, a wstawki zwężają talie - takie pewnie było Twoje założenie, i tak też to cięcie wysmukla. może właśnie poprzez tą wstawkę wydaje Ci się sukienka za szeroka. Ale jeśli materiał nie jest z nitka elastyczną to, musi mieć luz na ruch ręką czy na przykucnięcie. chyba, że jeszcze ma więcej luzu, to możesz ją troszkę zwęzić. Na wiosnę jak znalazł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, dzięki, no jest z nitką elastyczną. Spróbuję jeszcze nad nią pomyśleć, może po prostu odrobinę zwężę.

    OdpowiedzUsuń