wtorek, 1 maja 2012

Pudełko

Bo dzierganie fajne jest, szycie też, fajnie czasem zrobić coś z biżu czy poszydelkować, akcesoria do decoupage jakieś też mam:).
Fajnie z kłębka wełny, bezkształtnej masy materiału coś zrobić.
Fajnie i już.
Tylko wiecie, zaczyna mi się to wszystko wysypywać z szafy.
 A że szafa niska, ikeowa to postanowiłam zagospodarować miejsce na szafie i ustawić sobie jakieś ładne pudełka. Ale co kupić mam? przecież to przyjemność zrobić.
Narazie zrobiłam jedno - beżowy, zbędny materiał, kawałki irchy, satynowa wstążka i kwiatki z zbędnej włóczki i kilku guzików. No i jest. Niespecjalnie piękne, hm, chyba w przedszkolu nie nauczyli mnie ładnego wycinania i klejenia. Ale i tak jestem z niego dumna - w końcu nadrabiam zaległości.

P.S.1: Będą kolejne, jak namieszam klej do tapet.
P.S. 2: Moja kolekcja przydasiów powiększyła sie o klej Butapren, klej do filcu, pędzel i wstążkę satynową. Czy to ma sens?

3 komentarze:

  1. Wszystko to co robimy ma sens!Jeśli nie teraz to później się okaże ,że wszystko jest po coś!!!Ja przez to siedzenie w domu nabrałam chęci do robienia czegoś czego jeszcze nie robiłam .Wracam do pracy ,ale w pracy tez tworze ,wymyślam stale się czegoś uczę ,czego i Tobie życzę w ten majowy wieczór!!!Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi się wydaje że to tworzenie ratuje mnie przed kompletnym dołem i rozleniwieniem. Nawet jak jest źle to świat jest piękniejszy, gdy można trochę podziabać:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń