niedziela, 19 stycznia 2014

Burda

Natrafiłam w wczoraj w kiosku na Burdę lutową i wydanie specjalne - Szkoła szycia. Burdę lutową głównie dla tej sukienki:
ale jest też kilka innych ciekawych modeli, które z radością bym wypróbowała - między innymi właśnie te sukienki:

Z kolei wydanie specjalnie kupiłam dla kilku bardzo prostych wykrojów - sukienki z krótkim rękawem i tej pudełkowej z długim, być może żakiet (narazie się zastanawiam czy mi się podoba:), prostej bluzki z krótkim rękawem i szortów z letnią bluzeczką:

Te wykroje na pewno były wcześniej w Burdzie, ale nie kupuje co miesiąc, tylko gdy jest coś co bardzo chcę. Aktualnie szyję również kilka ciuchów jeszcze cieplejszych, ale jak skończą mi się ciepłe tkaniny to rozpocznę szycie wiosenne:). Właśnie ciuchy z wykrojów j.w. widziałabym u siebie na wiosnę. Jakoś tak się składa, że burdowe rozmiary jak narazie idealnie na mnie leżą.

5 komentarzy:

  1. Ja także myślę o niej, miło będzie zobaczyć na kimś szyjącym. No i szczęściara z Ciebie, że nie musisz poprawiać kroju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś i ubrania z Bonprixu i Burdowe wykroje zawsze idealnie na mnie pasowały. Tyle, że jestem amatorem szyciowym:) niekoniecznie mi wyjdzie. Chociaż ta sukienka wydaje się dość prosta.

      Usuń
  2. pierwsza sukieneczka ma bardzo fajny krój... wybrałabym jedynie inny kolorek i zrobiła troszkę krótszą i byłaby SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałabym ją jednobarwną pastelową (mięta, delikatny łosoś) lub w żywy kwiatowy wzór:)

      Usuń
  3. Sukieneczki wyglądają pięknie, pewnie gdybym się natknęła gdzieś na Burdę, to bym obojętnie nie przeszła ;o)

    OdpowiedzUsuń