sobota, 25 stycznia 2014

Moje hobby - ciekawa książka

Kilka miesięcy temu w bibliotece natknęłam się na ciekawą książkę: "Moje hobby" Linda Perina, Renzo Zanoni. Przez kilka miesięcy przedłużałam jej wypożyczenie bo nie potrafiłam się z nią rozstać:). Uwielbiam ją przeglądać i czytać. Piękne zdjęcia, opisy różnych technik, instrukcje wykonania różnych przedmiotów powodują, że nie potrafiłam się od niej oderwać. Niestety musiałam już oddać z powrotem do biblioteki. Ale mam dla Was kilka fotek z tej książki - to tylko bardzo niewielki ułamek tej książki. Szukałam tej książki w necie z zamiarem zakupu, niestety narazie nie znalazłam.

P.S. Od 1,5 tygodnia nie szyję i nie dziergam:( no, cóż praca zawodowa pochłonęła mnie bardziej niż zwykle, ale przyszły tydzień zapowiada się lepiej.

6 komentarzy:

  1. Hobby czy zainteresowania daną dziedziną zawsze nas wciągają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle mam trochę książek nt szydełkowania, szycia i robienia drutów:) Kilka dostałam, trochę kupiłam - uwielbiam je, nawet jeśli nie korzystam a tylko przeglądam. Samo przeglądanie jest bardzo przyjemne.

      Usuń
  2. Świetna książka, też bardzo ją lubię. Trafiłam na nią w antykwariacie a drugą część kupiłam na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to jest druga część? Ja szukam tej cały czas w necie, może w końcu się trafi.

      Usuń
    2. Będzie ciężko, ale parę razy widziałam je wystawione na allegro :)
      Tu możesz zobaczyć okładkę i zawartość drugiej części:
      http://www.ksiegarnia.meble.pl/zdrowie_i_wypoczynek/art774.html

      Usuń
    3. dzięki za linka:) regularnie sprawdzam na allegro, więc mam nadzieję, że się uda. Mam czas:)

      Usuń