piątek, 7 marca 2014

Burda w kwietniu

Marzec będzie trudnym miesiącem....miesiącem trudnych wyborów prasowych:) Na burdastyle.de pojawiły się zapowiedzi nowej burdy i Burdy Szycie krok po kroku. W sumie... to chciałabym obie ...chyba:)
Poniżej to co mi się najbardziej podoba z Szycie krok po kroku (a to dopiero część, całości jeszcze nie ma na burdastyle.de):
a z kwietniowej Burdy:

Są też Burdy, których nie kupiłam ,a wtedy już co niektóre kupowałam i teraz żałuję, że ich nie mam.
Mianowicie 10/2011 - dla tego wykonania płaszcza: http://alicjahandmade.blogspot.com/2014/02/oversize-coat.html#more.
Marzę o takim, ale to już na przyszłą zimę. Wydaje się dość prosty.
W ogóle w tym numerze było sporo fajnych wykrojów.
Interesuje mnie też numer 11/2012 - jest tam też wiele fajnych wykrojów. Pytałam już - są w archiwum, prawdopodobnie zamówię w przyszłym tygodniu.
Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. Czasem cierpimy na nadmiar inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czasu mam jakoś mało ostatnio:). Chodzę na kurs szycia, w związku z czym zapał do szycia mam ogromny ale kiedy...no kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba dla tej spódnicy zakupię burdę jeśli ona w niej jest

    OdpowiedzUsuń
  4. jest:) zakupiłam dla tej spódnicy i kolorowej bluzki

    OdpowiedzUsuń