środa, 7 stycznia 2015

Środowe czytanie

Chwilowo czerwony sweterek ma przerwę i prawdopodobnie czeka go prucie - przy dodawaniu oczek powychodziły mi dziurki, których absolutnie nie chcę - w końcu spadł śniegi i zrobiło się zimno. Na drutach prosty czarny reglanowy sweter z łączonych 2 nitek - czarna sonata i czarna włóczka z Aniluxu z kolorowym błyszczącym dodatkiem - obie włóczki pochodzą z sprutki. Na szczęście teraz dodaję oczka inaczej i nie ma dziurek. A czyta się książka Paulo Coelho "Zwycięzca jest sam".

17 komentarzy:

  1. Będziesz błyszcząca, że hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdzie ja w tym pójdę.... to błyszczenie takie kolorowe jest, uznałam ,że ten sweterek nada się wszędzie:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie projekty z łączonych włóczek - efekty są zazwyczaj znacznie lepsze niż przy pojedynczej nici. Błyszczący sweterek prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też nawet podoba, fajnie się robi, bo włóczka grubsza i szybko tej robótki przybywa, a ja raczej z tych wolnych.

      Usuń
  3. I super pomyślałaś - sweter wyjdzie śliczny, bo już to widać, wykorzystasz włóczki, co też jest plusem! Tym bardziej, że błyszczące dzianiny są ostatnio modne :)
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie błyszczy sweterek . Widzę że u Ciebie te Coehlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze lubiłam jego książki ale ostatnio słabo mi jakoś wchodzi... to na razie ostatnia książka jego autorstwa, potrzebuję przerwy

      Usuń
  5. Świetnie się zapowiada sweterek ;) olśniewający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) mam nadzieję w tym miesiącu go skończyć...a przynajmniej prawie skończyć:P

      Usuń
  6. Walczę, żeby go skończyć przed jego końcem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweterek będzie :) U mnie też w zapasach dwa motki czarnej błyszczącej włóczki. Pora chyba coś wydziergać, skoro jest karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najwyżej będzie na następny karnawał....najważniejsze że będzie też miejsce na nowe włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja jestem dość początkująca na drutach , więc po prostu chyba źle coś robiłam przy dodawaniu oczek - wyciągałam oczka przez poziomą nitkę między oczkami, potem zaczęłam wyciągać przez jakby "ramię" oczka prawego poprzedniego rzędu i jestem zadowolona z efektu. Wygląda dobrze. Mój błąd, że nie wpadłam na to, żeby poszukać info w necie, filmików...to następnym razem.

      Usuń