środa, 28 stycznia 2015

Środowo dziergaczo i książkowo

Odłożyłam Coelho i zaczęłam czytać "Skradzione dziecko" - o wiele bardziej wciąga.
Sweterek męczę, jestem na etapie rękawów:( dół na nitkach bo chcę wyrobić po zrobieniu rękawów resztę włóczki. O ile tej ze błyszczącym dodatkiem jeszcze trochę mam o tyle kończy mi się Sonata:( . Muszę jakoś zdobyć z 1,2 motki czarnej sonaty, przynajmniej na te rękawy.
Jako odskocznię od sweterka zaczęłam czapkę z kremowej wełny pochodzącej z sprutki starszych, nienoszonych robótek - innej czapki i kamizelki. Oprócz czapki chciałabym zrobić komin, rękawiczki z 1 palcem i skarpetki.

19 komentarzy:

  1. też tak mam że muszę mieć dwie robótki na zmianę :) to czarne mieniące bardzo mnie intryguje, kończ szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff, robienie tych rękawów na drutach na żyłce mnie wykańcza:). Robię trochę jednej i trochę drugiej robótki.

      Usuń
  2. Plany, plany... trzymam kciuki za realizację wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dopóki zimno to się dzierga - motywacja jest.

      Usuń
  3. Coś wcięło mój koment.
    ładnie wychodzi sweter z tą błyszczącą nitka, ale dzierganie ciemnych rzeczy nieco mnie męczy.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie męczy dzierganie rękawów:) ale stopniowo skończę

      Usuń
  4. Lubię miec kilka robótek do wyboru....tytuł mnie zaciekawił,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajnie się czyta tą książkę - polecam

      Usuń
  5. Chyba ostatnio widziałam urywek filmu o tym samym tytule, co czytana przez Ciebie książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka ma dwa kolory czy tak się zdjęcie ułożyło?

    OdpowiedzUsuń
  7. O, przestój w błyskotkach? Mam nadzieję, że dostaniesz wełnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przejechać - podzwonić po okolicznych pasmanteriach. Ale z tego co widziałam w necie, to nie ma już Sonaty aniluxu (bo nie ma Aniluxu:( ) a jest Sonatka, bardzo podobna.

      Usuń
  8. Zima się jeszcze nie skończyła więc czyli czapka i reszta jeszcze się przydadzą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji planów ;)

    OdpowiedzUsuń