środa, 18 marca 2015

Czytam

Na drutach nadal czarny sweter...będzie jak znalazł na przyszły rok. Ostatnio udało mi się dokupić czarnej Sonaty Aniluxu - aktualnie jest Sonatka Arelana. Wygląda identycznie jak poprzedniczka, co bardzo mnie cieszy. Mam kilka nieskończonych robótek z Sonaty, pewnie będę musiała nieco dokupić, żeby wydziergać coś innego.
Czyta się "Nie mogę się doczekać...kiedy wreszcie pójdę do nieba" Fannie Flagg. Rewelacja. Bardzo wciąga, wręcz porywa. Jak mnie nie było to przeczytałam "Złodziejkę książek" Markusa Zusaka. Polecam! W końcu trafiam na książki, które czytam z prawdziwą przyjemnością.

Przepraszam za zdjęcie.

21 komentarzy:

  1. O, mam tę książkę w domu! Będę musiała ją w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie tylko..."Smażone zielone pomidory " się podobały

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż coś więcej.... bo narobiłaś apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, pokażę:) Mam rękaw i pół drugiego rękawa i tułów do pasa. Jak skończę rękaw to pokażę ile mam:). Niestety tułów muszę podpruć bo chyba za mało odjęłam oczek. W biuście jest ok a potem robi się duużo miejsca..

      Usuń
  4. to zapisze obie w kolejce do przeczytania :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Toć widać, że się dzierga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki trochę karnawałowy ten sweterek będzie ;) Czkeam na efekt końcowy ;)
    Złodziejkę książek tylko oglądałam, film mogę polecić, nie wątpię, że książka musi być jeszcze lepsza niż ekranizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest boska. Swetere zaczynałam w karnawał... będzie na przyszły karnawał. Ja nie wiem czy to kiecka nie będzie...chcę wyrobić włóczkę do końca.

      Usuń
  7. Czarny zawsze trudno uchwycić, więc nie ma za co ;) a książka ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle jakoś poruszyłam to foto. Zrobiłam kilka zdjęć, siadłam do kompa i tu lipa..nic ładnego. Ale nie miałam czasu na drugą sesję:)

      Usuń
  8. Fajnie trafiać na książki, które się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, aktualnie mam jakieś szczęście, ale miałam czas że kompletnie nie trafiałam

      Usuń
  9. Intrygujący tytuł,rozejrzę się z księgarni. A sweter ze srebrną nitką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nitka błyszcząca kolorowa:) nie tylko srebrna,

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna włóczka lubię takie brokatowe włóczki. Książka jako trzecia trafiła dziś na moją listę, a dopiero co dziś 3 inne z biblioteki przytazczyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł bardzo obiecujący, też sobie czasami myślę, jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, czy Elner wróciła z nieba - może kiedyś to sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń