piątek, 7 lutego 2014

Olimpijskie dzierganie

Od dziś w naszym TV głównie Olimpiada:), a że nie jestem fanem sportu (a mieszkam z takowym), to musiałam znaleźć nową robótkę.
Aktualnie robię drugi raz serwetkę z tego wzoru:





Pierwsza wersja jest u mojej babci, drugą robię dla mojej cioci. Niestety nie zrobiłam zdjęć - blokowanie serwetek nie jest moją mocną stroną. Druga będzie zblokowana przez moją babcię - napewno pokażę Wam zdjęcia gotowej. Zdjęcia pochodzą z zbiorów blogu www.szydelkomania.blogspot.com.

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ładnie. Czekam na zdjęcia twojej serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest :) chciałabym kiedyś sobie zrobić taką małą serweteczkę o średnicy około 8 cm, ponoć świetnie się nią odciska wzory na kruchych ciastkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, ciekawy pomysł:) Tu jest dużo wzorów na małe serwetki: http://szydelkomania.blogspot.com/search/label/Ma%C5%82e%20serwetki

      Usuń
  3. Ciekawy wzór, widzę, że różne kształty robisz. Serwetki zawsze gdzieś pasują i pięknie podkreślają nie które przedmioty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie na prezenty robię serwetki:). U mnie leżą tylko dwie małe:).

      Usuń