sobota, 15 lutego 2014

Mollie potrafi

Dziś znalazłam w kiosku kolejny numer Mollie potrafi i musiałam kupić:). Przekonała mnie torebka z haftem krzyżykowym - muszę wykorzystać ten wzór. Bardzo mi się podoba.

Tutaj można przejrzeć część tego numeru: http://ulubionykiosk.pl/demo/106-mollie-potrafi
Poniżej torebka z haftem i kilka innych stron:

Ciężko mi się powstrzymać przed zakupem gazetek dotyczących rękodzieła i tych z wykrojami. Ostatnio kupuję tylko co ciekawsze numery Burdy, Annę Moda na szycie no i od niedawna Mollie potrafi. Przeglądanie tych gazetek - nawet jeśli nic z nich nie zrobię - jest dla mnie ogromną przyjemnością:).

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, ale też pomysły szybciej przychodzą do głowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię książki i gazetki z wzorami, ale przyznam że "Mollie" mnie rozczarowała. Kupiłam pierwszy numer i doszłam do wniosku, że poza ładnymi zdjęciami nie ma tam nic dla mnie wartościowego. Taniej wychodzi oglądanie ładnych zdjęć w sieci - ale to moje zdanie.Częściej kupuję "Twórcze inspiracje"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei lubię mieć te ładne fotki na papierze u siebie w domu:). Faktycznie mogło by w niej być więcej - ale te fotki. Te fotki uwielbiam. A "Twórczych Inspiracji" chyba w rękach nie miałam - czas się zapoznać:)

      Usuń